Vizija VVZ Kekec Natisni
  • Vizija je osnovna usmerjevalka za načrtovanje in odločanje v organizaciji.
  • V skupni viziji vrtca se zrcalijo osebne vizije vseh sodelujočih, kakor tudi vizija sistema vzgoje in izobraževanja v državi.
  • Vizija zavezuje k aktivnostim in spodbuja spremembe, ki vodijo do želenega stanja organizacije v prihodnosti. Njeni učinki se odražajo v vsakodnevni praksi.
  • Jedro vsake vizije so vrednote, ki jih organizacija izbere za ključne v svojem razvoju.


»Z ZNANJEM, POVEZOVANJEM IN MEDSEBOJNIM SPOŠTOVANJEM LJUDI IN OKOLJA ZAGOTAVLJATI VARNO IN SREČNO OTROŠTVO.«

V korakih do skupne vizije smo izbrali vrednote: samostojnost kot vrednota, ki je osredotočena na otroka, sodelovanje, ki otroka  uvaja v odnos do drugih, učenje skozi igro, kot vrednota za vseživljenjsko učenje ter ohranjaje zdravja v skrbi za zdravje in gibanje.

Vzijo bomo uresničevali ob
  1. poslanstvu VVZ Kekec Grosuplje
  2. skozi strateške in operativne cilje
  3. s prioritetno nalogo:

VZGOJA ZA TRAJNOSTNO PRIHODNOST

KLIMA ZA USPEŠNO DELO

  • vključitev vseh zaposlenih
  • prilagajanje spremembam
  • ohranitev dinamike v kulturi in klimi
  • spremljanje odzivov pri razvoju klime
  • moč podpore
  • zaupanje

EKO VRTEC 
Nacionalni projekt Ekošola

  • varčevanje z naravnimi viri (energijo in vodo)
  • čaji iz našega zeliščnega vrta
  • ločeno zbiranje  odpadkov
  • skrb za zdravje in prehrano
  • urejanje eko oglasnih desk in kotičkov
  • skrb za urejeno okolico vrtca
  • branje za življenje (eko slikanice in pravljice)
  • predstavitev delovanja eko vrtca širši okolici
  • eko znak in eko himna vrtca, praznovanje eko dneva
  • razvijanje pozitivnih medsebojnih odnosov
  • naš vrt
  • igrače in glasbila iz odpadnega materiala
  • naravna in kulturna dediščina

GIBANJE -
Mednarodni projekt Fit Slovenija

  • Fit šola za zdravje
  • timska harmonija
  • vloga gibalno – športne aktivnosti pri preprečevanju nastanka bolezni in zdravljenju
  • Fit čutna pot v vseh letnih časih 
  • Fit metodologija
  • Fit didaktične gibalne igre





1. POSLANSTVO

  • Z učenjem skozi igro RAZVIJAMO ustvarjalnost, radovednost, učljivost in individualnost posameznika, ki prispeva k boljšemu razvoju sodobne družbe.
  • Z negovanjem pozitivnih medsebojnih odnosov zaposlenih, otrok in staršev SPODBUJAMO odkritost, zaupanje, tolerantnost ter pozornost v komunikaciji.
  • S pozitivnimi in strokovnimi pristopi vseh zaposlenih KREPIMO otrokovo samopodobo, samozavest in samostojnost.
  • Z oblikovanjem ustreznih navad gibanja in bivanja na prostem PRISPEVAMO k ohranjanju zdravja.
  • Z vzgojo zdravega odnosa do okolja SKRBIMO za varčevanje z energijo, ohranjanje pitne vode, zmanjšanje onesnaženja, ohranjanje našega planeta in življenja na njem.

2. STRATEŠKI CILJI 

  • Skrb za strokovni razvoj vseh zaposlenih:
    Izobraževanje delavcev na vseh strokovnih področjih, vseživljenjsko učenje.
    Mentorstvo pripravnikom, dijakom, študentom.
    Prenos znanja vzgojiteljic na svoje sodelavke, udeležba na strokovnih posvetih, seminarjih…
  • Vzgojno – izobraževalno delo:
    Izvajanje nacionalnega Kurikuluma in izvedbene variante metodologije Korak za korakom.
    Metode in tehnike aktivnega učenja.  
    Odgovorno opravljanje dela in spoštovanje vseh udeležencev v procesu.
    Mrežni prenos znanja.
    Sodelovanje v nacionalnih in internih projektih. 
  • Sodelovanje s starši:
    Vsakodnevne kakovostne komunikacije s starši.
    Pomoč staršem pri vzgoji. 
  • Prehrana, zdravje in skrb za okolje:
    Zagotavljanje zdrave prehrane.
    Zagotavljanje dietne prehrane.
    Uvajanje ekoloških živil.
    Skrb za zdravje in zdrav način življenja.
    Odnos do materialnih dobrin (hrana, igrače, oprema...). 
    Vsakodnevno gibanje za zdravje, gibanje na prostem.
  • Poslovodenje in upravljanje:
    Sledenje veljavni zakonodaji.
    Zagotavljanje usklajenosti z normativi.
    Usklajevanje ciljev z ustanoviteljem.
  • Promocija, sodelovanje z lokalnim okoljem:
    Vzpostavljanje povezav v lokalnem okolju in širše.