- Vizija je osnovna usmerjevalka za načrtovanje in odločanje v organizaciji.
- V skupni viziji vrtca se zrcalijo osebne vizije vseh sodelujočih, kakor tudi vizija sistema vzgoje in izobraževanja v državi.
- Vizija zavezuje k aktivnostim in spodbuja spremembe, ki vodijo do želenega stanja organizacije v prihodnosti. Njeni učinki se odražajo v vsakodnevni praksi.
- Jedro vsake vizije so vrednote, ki jih organizacija izbere za ključne v svojem razvoju.
»Z ZNANJEM, POVEZOVANJEM IN MEDSEBOJNIM SPOŠTOVANJEM LJUDI IN OKOLJA ZAGOTAVLJATI VARNO IN SREČNO OTROŠTVO.«
V korakih do skupne vizije smo izbrali vrednote: samostojnost kot vrednota, ki je osredotočena na otroka, sodelovanje, ki otroka uvaja v odnos do drugih, učenje skozi igro, kot vrednota za vseživljenjsko učenje ter ohranjaje zdravja v skrbi za zdravje in gibanje.
Vzijo bomo uresničevali ob
- poslanstvu VVZ Kekec Grosuplje
- skozi strateške in operativne cilje
- s prioritetno nalogo:
VZGOJA ZA TRAJNOSTNO PRIHODNOST
|
KLIMA ZA USPEŠNO DELO
- vključitev vseh zaposlenih
- prilagajanje spremembam
- ohranitev dinamike v kulturi in klimi
- spremljanje odzivov pri razvoju klime
- moč podpore
- zaupanje
EKO VRTEC Nacionalni projekt Ekošola
- varčevanje z naravnimi viri (energijo in vodo)
- čaji iz našega zeliščnega vrta
- ločeno zbiranje odpadkov
- skrb za zdravje in prehrano
- urejanje eko oglasnih desk in kotičkov
- skrb za urejeno okolico vrtca
- branje za življenje (eko slikanice in pravljice)
- predstavitev delovanja eko vrtca širši okolici
- eko znak in eko himna vrtca, praznovanje eko dneva
- razvijanje pozitivnih medsebojnih odnosov
- naš vrt
- igrače in glasbila iz odpadnega materiala
- naravna in kulturna dediščina
GIBANJE - Mednarodni projekt Fit Slovenija
- Fit šola za zdravje
- timska harmonija
- vloga gibalno – športne aktivnosti pri preprečevanju nastanka bolezni in zdravljenju
- Fit čutna pot v vseh letnih časih
- Fit metodologija
- Fit didaktične gibalne igre
|
|
1. POSLANSTVO
- Z učenjem skozi igro RAZVIJAMO ustvarjalnost, radovednost, učljivost in individualnost posameznika, ki prispeva k boljšemu razvoju sodobne družbe.
- Z negovanjem pozitivnih medsebojnih odnosov zaposlenih, otrok in staršev SPODBUJAMO odkritost, zaupanje, tolerantnost ter pozornost v komunikaciji.
- S pozitivnimi in strokovnimi pristopi vseh zaposlenih KREPIMO otrokovo samopodobo, samozavest in samostojnost.
- Z oblikovanjem ustreznih navad gibanja in bivanja na prostem PRISPEVAMO k ohranjanju zdravja.
- Z vzgojo zdravega odnosa do okolja SKRBIMO za varčevanje z energijo, ohranjanje pitne vode, zmanjšanje onesnaženja, ohranjanje našega planeta in življenja na njem.
2. STRATEŠKI CILJI
- Skrb za strokovni razvoj vseh zaposlenih:
Izobraževanje delavcev na vseh strokovnih področjih, vseživljenjsko učenje. Mentorstvo pripravnikom, dijakom, študentom. Prenos znanja vzgojiteljic na svoje sodelavke, udeležba na strokovnih posvetih, seminarjih… - Vzgojno – izobraževalno delo:
Izvajanje nacionalnega Kurikuluma in izvedbene variante metodologije Korak za korakom. Metode in tehnike aktivnega učenja. Odgovorno opravljanje dela in spoštovanje vseh udeležencev v procesu. Mrežni prenos znanja. Sodelovanje v nacionalnih in internih projektih. - Sodelovanje s starši:
Vsakodnevne kakovostne komunikacije s starši. Pomoč staršem pri vzgoji. - Prehrana, zdravje in skrb za okolje:
Zagotavljanje zdrave prehrane. Zagotavljanje dietne prehrane. Uvajanje ekoloških živil. Skrb za zdravje in zdrav način življenja. Odnos do materialnih dobrin (hrana, igrače, oprema...). Vsakodnevno gibanje za zdravje, gibanje na prostem. - Poslovodenje in upravljanje:
Sledenje veljavni zakonodaji. Zagotavljanje usklajenosti z normativi. Usklajevanje ciljev z ustanoviteljem. - Promocija, sodelovanje z lokalnim okoljem:
Vzpostavljanje povezav v lokalnem okolju in širše.
|